M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sobieski imprezuje z RTD

Maciej Burlikowski | 21 czerwca 2010, 06:00

Producent alkoholi przygotował na lato cykl eventów wspierających markę Sobieski Impress.

Firma Sobieski przygotowała na sezon wakacyjny cykl imprez pod hasłem "Impressfera”. Będą one wspierały markę napojów alkoholowych ready to drink (RTD) tego producenta pod marką Sobieski Impress. To już cykliczny program marketera, który realizuje go od 5 lat.

Od czerwca do sierpnia przez kolejnych 10 letnich weekendów (wliczając piątki) w 30 wybranych miejscowościach letniskowo-turystycznych (na Wybrzeżu, w rejonie Pojezierza Mazurskiego i okolicach Zakopanego), łącznie w ok. 160 lokalach, hostessy będą zachęcać gości do spróbowania i kupowania napojów Sobieski Impress. Rozdają też gadżety (specjalnie wydane na zlecenie producenta płyty z różną muzyką) i upominki (np.: ręczniki plażowe, parawany, okulary słoneczne itp.).

Letnią akcję dla marki Impress Sobieski realizuje własnymi siłami i jak mówi Robert Kabot, dyrektor marketingu Sobieski, tegoroczna akcja zostanie przeprowadzona co najmniej na tę samą skalę co ubiegłoroczna.

Sobieski Impress to druga pod względem udziałów ilościowych marka napojów RTD na rynku (ma ok. 29-30 proc. udziałów). Liderem (ok. 34-35 proc.) jest znacznie tańsza marka Izzy produkowana przez firmę Bartex (dostępna m.in. w sieci dyskontów Biedronka).

Czytaj więcej na temat: , , , , ,