Kraj

Saatchi i "Kurt Weill" triumfatorami Golden Arrow

Grand prix i dwie nagrody w tegorocznej edycji konkursu trafiły do Saatchi & Saatchi za projekt dla Teatru Wielkiego. Pozostałym pracom przyznano w sumie 12 nagród.

Saatchi i "Kurt Weill" triumfatorami Golden Arrow
Praca agencji Saatchi & Saatchi Poland dla Teatru Wielkiego (na zdj.) otrzymała grand prix w tegorocznej, piątej edycji konkursu Golden Arrow.

Projekt “Kurt Weill podzielony” miał przekonać młodych odbiorców do odwiedzenia Teatru Wielkiego Opery Narodowej i wzięcia udziału w spektaklu baletowym opartym na życiorysie Kurta Weilla. W tym celu agencja sięgnęła po wiele niekonwencjonalnych narzędzi, np. prezentacje fragmentów spektaklu w czterech miejscach w przestrzeni publicznej, m.in. na Dworcu Centralnym w Warszawie, i ich jednoczesną transmisję w internecie. W efekcie niemal kompletnie wyprzedano bilety na trzy spektakle, a transmisje online śledziło ponad tysiąc osób – osiągnięto to wszystko, nie wydając złotówki na płatną reklamę w mediach. Praca “Kurt Weill podzielony” otrzymała także nagrody Golden Arrow w kategoriach kampania zintegrowana i experiential marketing.

Jury Golden Arrow obradujące pod przewodnictwem Tomasza Modzelewskiego, dyr. marketingu Zelmer SA oraz prezesa Zelmer Trading, przyznało łącznie 14 nagród i 28 wyróżnień. Na konkurs nadesłano w tym roku rekordową liczbę ponad 160 prac.

Oprócz wymienionej agencji statuetki otrzymały: Euro RSCG Marketing House za “Vichy Consult” dla L’Oreal Polska, Albedo Marketing za projekt “Wyścig w barwach AkzoNobel” dla AkzoNobel Decorative Paints, Artegence za kampanię “Lech 3D” dla Kompanii Piwowarskiej, IQ Marketing za akcję “Maestro rozdaje buziaki” dla MasterCard Europe SPRL, El Padre za “Aster HD. Daj się wciągnąć w inny wymiar obrazu” dla telewizji Aster, Saatchi & Saatchi Poland za projekt “Lemoniada Tymbark, orzeźwienie leniwego Romka” dla Maspeksu Wadowice, Heureka za “Wielką inwazję Małego Głoda” dla Danone, Next za akcję “Fanta, odpicuj profil” dla Coca-Cola Poland Services, Heureka i Pride & Glory za projekt “Czy jesteś hardcorem?” dla Intel Polska, Telecom Media za “Celebrowanie Roku Fryderyka Chopina 2010” dla m.st. Warszawy, Tequila/Polska za “Zatanistów” dla Wirtualnej Polski oraz Walk The Line za identyfikację wizualną teatru 6. Piętro.

Gala ogłoszenia zwycięzców i wręczenia nagród odbyła się w miniony piątek 25 czerwca w Fabryce Trzciny.

Pełną listę wyróżnień i inne szczegóły dotyczące konkursu można znaleźć na stronie internetowej www.goldenarrow.eu. Organizatorami Golden Arrow są Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications (wydawca m.in. “Media & Marketing Polska”).