Kraj

"Polityka" 3D sprzedała ok. 80 proc. nakładu, teraz po format sięga "Playboy"

Trójwymiarowa przedwyborcza okładka tygodnika "Polityka" rozeszła się w około 80 proc. nakładu w tej wersji. Technikę 3D wykorzystuje teraz najnowszy "Playboy" przy sesjach z playmate.

Spółdzielnia Pracy “Polityka” szacuje, że specjalne wydanie tygodnika “Polityka” z trójwymiarową okładką sprzedało się w liczbie 75-80 tys. egz. (nakład z tą wersją okładki wyniósł 100 tys. egz.). Sprzedaż całego wydania wyniosła około 150 tys. egz. (część z tradycyjną okładką). Dla porównania – średnia sprzedaż “Polityki” ogółem od stycznia do kwietnia br. wyniosła 144,3 tys. egz. (dane: ZKDP).

Przypomnijmy, że z taką okładką ukazał się tygodnik przed pierwszą turą wyborów (patrz MMP24 z 16 czerwca br.). Pierwsza strona magazynu pokazywała jednocześnie Bronisława Komorowskiego i Jarosława Kaczyńskiego, liderów rankingów w wyborach prezydenckich.

Teraz po technologię trójwymiarową sięgnął Marquard Media Polska, publikując w najnowszym numerze “Playboya” 69 zdjęć. Magazyn ten też ma trójwymiarową okładkę. Do numeru dołączone są specjalne okulary 3D.

Miesięcznik ukaże się w nakładzie ok. 90 tys. egz. i cenie 10,99 zł. To wydanie magazynu zostanie wsparte kampanią w radiu, prasie i internecie. Za jej przygotowanie i przeprowadzenie odpowiada wydawca we własnym zakresie.