Kraj

BoboVita w kolejnych wariantach

Nutricia poszerza ofertę BoboVity o nowe smaki i wspiera ją kampanią.

BoboVita w kolejnych wariantach
Nutricia Polska poszerzyła serię kaszek BoboVita o trzy nowe propozycje: Kaszka BoboVita manna wieloowocowa zawierająca gluten – po 6. miesiącu, Kaszka BoboVita mleczno-ryżowa z jabłkami i bananami – po 4. miesiącu oraz Kaszka BoboVita mleczno-ryżowa z owocami leśnymi – po 6. miesiącu.

– Zdecydowaliśmy się poszerzyć ofertę kaszek o glutenową kaszkę mannę, ponieważ na rynku brakowało takiego produktu. Tymczasem coraz więcej rodziców zwraca uwagę na prawidłowy sposób wprowadzania glutenu do diety dziecka i potrzebuje do tego właściwych produktów żywieniowych. W odpowiedzi na ich oczekiwania i potrzeby stworzyliśmy nową propozycję – powiedziała Małgorzata Romanowska, starszy kierownik produktu, Nutricia Polska.

Sugerowana cena nowych kaszek mlecznych to 6,50 zł za opakowanie 230 g, natomiast bezmlecznej kaszki manny – 4,80 zł za opakowanie 180 g.

Wprowadzenie nowych kaszek BoboVita wspiera kampania telewizyjna, prasowa oraz internetowa, uzupełniona o promocje konsumenckie. Kampania promocyjna prowadzona jest również w punktach sprzedaży.

Nowe produkty wystawione zostaną na specjalnych ekspozycjach i zaprezentowane w gazetkach promocyjnych. Informacja o nowych kaszkach trafi także do konsumentów drogą direct mailingu. Produkty będą dostępne zarówno w handlu nowoczesnym, jak i tradycyjnym.

Za kreację opakowań nowych kaszek odpowiada agencja Loewy. Media zakupił MediaCom. Kampanię internetową zaplanował dom mediowy ACR. Działania PR realizuje Alert Media Communications.