Zagranica

Schwarzkopf & Henkel wprowadza w Europie nową linię farb do włosów

Vision - nowa linia kosmetyków do kolorowania włosów - będzie skierowana do kobiet. Kosmetyki tej serii będą sprzedawane w 18...

Vision – nowa linia kosmetyków do kolorowania włosów – będzie skierowana do kobiet. Kosmetyki tej serii będą sprzedawane w 18 odcieniach ze specjalną odżywką. W sprzedaży detalicznej produkt Vision będzie kosztował 8,5 dol. Schwarzkopf & Henkel posiada już w swojej ofercie brand farb do włosów Poly. Za kampanię multimedialną linii Vision odpowiedzialna będzie agencja reklamowa Crossworks DDB z Duesseldorfu. Przez 20 tygodni promocja prowadzona będzie między innymi w dużych sklepach kosmetycznych. Akcja połączona będzie z doradztwem kosmetycznym dla kobiet. Stronę online brandu Vision (www.vision.de) przygotowała agencja Elephant Seven z Hamburga. Linia Vision sprzedawana jest w Niemczech od września br., a we Francji i w Austrii od października br. W Szwajcarii i krajach Beneluksu kosmetyki Vision będą dostępne od lutego 2002 r. Największym konkurentem Schwarzkopf & Henkel w tym segmencie kosmetycznym jest L’Oreal.