M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Centrum dystrybucji Inforu otwarte na innych wydawców

Joanna Dziwisińska | 1 lipca 2010, 06:00

W ramach grupy Infor powstaje niezależna spółka zajmująca się szeroko rozumianą dystrybucją. Nastawia się na outsourcing dla innych wydawców.

Centrum Usług Dystrybucyjnych "Infor" to nowa firma, która została wydzielona ze struktur holdingu Infor PL. Spółka będzie oferowała obsługę całego procesu sprzedaży czasopism, książek, dostępów online. Wsparcie procesów sprzedaży opiera się na różnych formach komunikacji z klientami: telemarketingu, mailingu za pośrednictwem Poczty Polskiej i prywatnych operatorów, a także poprzez masowe wysyłki za pośrednictwem e-maili, faksów czy SMS-ów.

Docelowo strategia firmy zakłada zwiększanie udziału w przychodach wydawców obcych i e-handlu do 50 proc. w 2013 r. (obecnie 70 proc. przychodów pochodzi ze spółek grupy, a 30 proc. od klientów zewnętrznych). W tym roku spółka ma być zyskowna.

Jak mówi Krzysztof Murkociński, członek zarządu Centrum Usług Dystrybucyjnych "Infor", niektórym wydawcom bardziej opłaca się zlecać takie usługi innym firmom, niż inwestować we własne struktury.

Obecnie firma prowadzi rozmowy z nowymi klientami, których nazw nie podaje. Dotychczas, jeszcze jako wewnętrzny dział, pracowała m.in. dla: Axel Springer Polska, Wydawnictwa Marketing w Praktyce, International Data Group Poland, Promedia, Eaglemoss Polska, Fundacji Polski Przegląd Chirurgiczny, Wydawnictwa Zwierciadło, Sportlive24, Elsevier, Wydawnictwa Akwarium oraz Wydawnictwa Pi.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,