Kraj

Ekstraklasa zagra nową piłką Pumy

Marketer na kolejne dwa lata przedłużył kontrakt z Ekstraklasą. Najbliższe mecze rozgrywane będą już nową piłką. Wtedy też ruszy kampania reklamowa.

Puma Polska wygrała przetarg i podpisała z Ekstraklasą kontrakt na kolejne dwa lata lata. W ramach umowy w sezonach 2010/2011 i 2011/2012 wszystkie mecze piłkarskiego turnieju będą rozgrywane piłką z symbolami Pumy i Ekstraklasy. Nie udało nam się ustalić, jakie inne firmy brały udział w przetargu.

Pierwsze rozgrywki planowane są już na sierpień br. Wtedy też ruszy kampania reklamowa Pumy nawiązująca do podpisanego kontraktu. Działania te obejmą: telewizję, magazyny piłkarskie, internet, promocję w punktach sprzedaży. W kampanii zostanie wykorzystana międzynarodowa kreacja, a planowaniem i zakupem mediów zajmie się ZenithOptimedia. Wartość budżetu nie została podana.

Nowe piłki (w dwóch wariantach kolorystycznych – białym i pomarańczowym) właśnie trafiają do wszystkich 16 klubów Ekstraklasy. Nowość piłek polega też na tym, że są klejone, a nie szyte, co ma wpływać na polepszenie ich warunków fizycznych.