Kraj

Nestea w tropikach

Debiut Nestea Tropical Fruits wsparty kampanią ATL i BTL.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHfP8tLDSe0U%22%7D

Coca-Cola Poland Services ruszyła z  kampanią wspierającą launch nowego wariantu smakowego herbaty Nestea – Tropical Fruits.

Napój jest od 2 lipca promowany w telewizji (30-sekundowy spot), a także na citylightach. Na potrzeby kampanii zostanie stworzona specjalna strona WWW. Ponadto planowane są niestandardowe samplingi poza punktami sprzedaży w kurortach nadmorskich.

Za kreację spotu odpowiada McCann Erickson. Website stworzy agencja interaktywna K2. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Nestea Tropical Fruits jest dostępna w opakowaniach PET o pojemności 0,5 l i 1,5 l. Sugerowana cena butelki 0,5 l to 2,99 zł, natomiast 1,5 l – 5,29 zł. Dystrybucja obejmie zarówno handel tradycyjny, jak i wybrane sieci handlowe i stacje benzynowe.