M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Edipresse rozwija segment true stories o kolejny tytuł

Joanna Dziwisińska | 8 lipca 2010, 06:00

"Okruchy Życia" to już szósty magazyn Edipresse w segmencie true stories. Właśnie rusza jego kampania.

Edipresse Polska wprowadza na rynek nowy miesięcznik o ludzkich historiach "Okruchy Życia". To szósty tytuł wydawnictwa w tym segmencie, w którym ma już m.in.: "Uczucia i Tęsknoty", "Zawsze Miłość", "Sekrety Serca".

Nowe pismo przedstawia opowiadania o relacjach w związku i rodzinie. Znajdą się w nim także krzyżówki oraz porady z zakresu psychologii, zdrowia i prowadzenia domu. Objętość miesięcznika wynosi 68 stron, a cena – 1,99 zł. Wydawca nie podaje wielkości nakładu. Tytuł ma wyróżniać się małym formatem, który jest bardziej poręczny dla czytelniczek, a dzięki temu atrakcyjniejszy. Redaktor naczelną "Okruchów Życia" jest Barbara Florkiewicz, która kieruje także pozostałymi tytułami z tego segmentu. Layout przygotowała Katarzyna Pszczoła, szefowa studia "Przyjaciółki" i pism true stories.

Wejściu pisma na rynek towarzyszy m.in. kampania telewizyjna. Kreację reklamy przygotował dział promocji we współpracy z MF Studio, za planowanie i zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia. Wartość budżetu tych działań nie jest znana.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,