M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Robert Ryng odpowiada za rozwój marki Blow

Maciej Burlikowski | 8 lipca 2010, 06:00

Marka multimedialnych urządzeń samochodowych Blow ma swojego brand managera.

Firma Prolech Sp. j., producent multimedialnych urządzeń samochodowych, takich jak: nawigacje satelitarne GPS, systemy car audio, alarmy i adaptery samochodowe, w związku z rozwojem biznesu utworzyła stanowisko brand managera. Objął je Robert Ryng (na zdj.). Będzie odpowiadał za rozwój działalności biznesowej marki, rozwój kanału partnerskiego oraz zapewnienie wsparcia sprzedaży.

Robert Ryng związany jest z rynkiem nowych technologii od 1995 r. Doświadczenie zdobywał m.in. w firmach: Xerox, Netia Telekom, Pro Futuro, a przez ostatnie cztery lata związany był z firmą Action, w której realizował strategię zarządzania produktami w segmencie nawigacji. Robert Ryng ma 38 lat, jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. W wolnych chwilach uprawia trekking i pływanie, zaś jego pasją jest lotnictwo – ma licencje pilota szybowcowego oraz pilota samolotowego.

Blow to marka własna firmy Prolech.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,