Kraj

Powstała Grupa Komunikacji Marketingowej Zebra/ITC/TFC

Z inicjatywy agencji reklamowej Zebra, Kompanii Telewizyjnej ITC i ITC.COM.PL oraz firmy konsultingowej Task Force Consultingowej (TFC) powstała Grupa Komunikacji...

Z inicjatywy agencji reklamowej Zebra, Kompanii Telewizyjnej ITC i ITC.COM.PL oraz firmy konsultingowej Task Force Consultingowej (TFC) powstała Grupa Komunikacji Marketingowej Zebra/ITC/TFC. Grupa zamierza zaoferować usługi reklamowe w zakresie full serwis oraz public relations. Walter Chełstowski, prowadzący Kompanię Telewizyjną ITC i ITC.COM.PL, twierdzi, że nowy podmiot zaproponuje potencjalnym klientom kompleksową obsługę w zakresie startegii, kreacji, zakupu mediów, produkcji telewizyjnej i filmowej, Internetu, PR, konsultingu i poligrafii. “Chodzi o to, żeby nasi potencjalni klienci mogli wybrać potrzebne im usługi z naszego portfolio, a nie musieli płacić za obsługę full serwis. Jest to szczególnie ważne w obecnej sytuacji kryzysu na rynku, na którym reklamodawcy uważniej niż dotąd przyglądają się każdej wydanej złotówce” – dodaje Tatiana Mindewicz, prezes firmy TFC, powiązanej kapitałowo z ITC. Obecnie grupa startuje w dwóch przetargach na obsługę budżetów reklamowych. Firma Chełstowskiego produkuje programy telewizyjne (m.in. “30 Ton Lista Lista”) oraz zajmuje się obsługą imprez cyklicznych (m.in. “Telekamery 2000”). W portfolio klientów TFC znajdują się m.in. Radio Pogoda, FinLife, WSP Społem Kielce, Sokołów SA i ZPT Warszawa. Agencja reklamowa Zebra współpracowała do tej pory m.in. z Mastercook, PWN i McCain Poland. (JP)