M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Podziel się wiedzą

Agata Małkowska-Szozda | 9 lipca 2010, 06:00

Blog 180heartbeats ma być płaszczyzną do wymiany wiedzy

180heartbeats tworzy odrębną strukturę w ramach agencji, która ma się zajmować realizacją projektów eksperymentalnych oraz wykorzystywaniem najnowszych trendów technologicznych w projektach marketingowych dla klientów. Projekty te będą publikowane na blogu LABoratorium LAB.180hb.com razem z kodami źródłowymi na licencji Creative Commons 3.0. Licencja taka umożliwia wykorzystanie kodów wraz z informacją o autorach do dowolnych celów, w tym komercyjnych.

- Wierzymy, że dzieląc się swoją wiedzą i publikując wyniki eksperymentów, przyczyniamy się do znoszenia kolejnych barier technologicznych, a udostępnianie kodów źródłowych sprawi, że ludzie znajdą dla nich zastosowania, o których sami nie pomyślelibyśmy – mówi Piotr Mederak, szef LAB.

Kody źródłowe do takich rozwiązań jak zabezpieczanie gier flashowych, nagrywanie w czasie rzeczywistym wyniku interakcji użytkownika z rzeczywistością rozszerzoną (ang. augmented reality) czy tłumaczenie tekstu na dowolny język i czytanie za pomocą syntezatora mowy są już opublikowane na blogu.

LAB tworzą osoby, które do tej pory wykazały się innowacyjnym podejściem do technologii i projektów agencji. Struktura ma charakter ciała doradczego, jednak nie wyklucza możliwości produkcji projektów tylko do celów eksperymentalnych lub tworzenia produktów pudełkowych. Osoby tworzące LAB to: Piotr Mederak, tech innovation & flash leader, Szymon Pepliński, senior motion & interaction designer, Jan Szarras, head of digital production, Marek Brach, app & tech developer, Piotr Kamiński, app & tech developer, Grzegorz Berezowski, strategy director, partner, Mikołaj Sadowski, creative director, partner, oraz Marcin Gaworski, managing director, partner.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,