M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dziewczyny Martini ruszyły w Polskę

Maciej Burlikowski | 12 lipca 2010, 06:00

Producent Martini przygotował nietypowy projekt promocyjny dla marki.

Bacardi-Martini, producent m.in. win i wermutów Martini, przygotował projekt promocyjny podkreślający włoski styl i charakter marki.

Przez całe lato, a najprawdopodobniej także jesienią, duże miasta i miejscowości wypoczynkowe będzie odwiedzać ekipa złożona z 24 dziewczyn, ambasadorek marki, nazwanych Martini Ragazza ("ragazza" w języku włoskim oznacza dziewczynę), w 12 obrandowanych samochodach Fiat 500.

Będzie je można spotkać na ulicach miast, a wieczorami na najważniejszych lokalnych imprezach, gdzie zapewniają widoczność promowanych marek oraz edukują konsumentów w zakresie różnych sposobów serwowania drinków i koktajli.

Kampania "La Vie en Rosato" promuje wermuty Martini Rosato.

Bacardi-Martini planuje utworzenie stałych dwuosobowych zespołów pięknych, uśmiechniętych ambasadorek w białych kapeluszach, które będą nie tylko wizytówką wszystkich marek z grupy. To projekt wymyślony i realizowany lokalnie przez polski oddział Bacardi-Martini we współpracy z agencją eventową Green Fish.

Czytaj więcej na temat: , , , ,