Kraj

Piotr Krauschar startuje z nowymi projektami internetowymi

Na rynku rozpoczęły działalność dwie powiązane ze sobą agencje - FaceAddicted oraz VideoAddicted.

Na rynku pojawiły się dwie nowe agencje specjalizujące się w usługach internetowych. Są to FaceAddicted oraz VideoAddicted, które działają w ramach jednego holdingu BrandAddicted.

Właścicielem obu agencji jest Piotr Krauschar. Jednak prowadzone są rozmowy dotyczące zaangażowania kapitałowego funduszu inwestycyjnego na zasadzie mniejszościowego udziałowca. Przedstawiciele agencji nie podają nazwy tego funduszu.

Krauschar w ciągu ostatnich lat był m.in. członkiem zarządu spółki Free4Fresh zarządzającej m.in. serwisem Wrzuta.pl oraz head of business firmy Liveroom związanej z Grupą O2.

Agencja FaceAddicted ma specjalizować się w strategicznym podejściu do social mediów. VideoAddicted zajmie się głównie produkcją i dystrybucją kontentu wideo, kreacją brand TV oraz internet i mobile streamingiem video.

– Chcemy konkurować całościowym podejściem do kilku obszarów jednocześnie, np.: e-PR, social media, zarządzanie kryzysowe online, strategia obecności wideo w internecie. Począwszy od etapu kreacji, poprzez produkcję, dystrybucję, na PR oraz buzz marketingu kończąc – mówi Hanna Krasnodębska odpowiedzialna za komunikację w BrandAddicted.

Pierwszymi klientami obu firm są m.in.: Burger King, Pizza Hut i KFC. Według przedstawicieli firmy w ciągu najbliższych dwóch tygodni zakończą się rozmowy z kolejnymi partnerami, w tym np. ze spółką z sektora mediów i rozrywki. Ich nazw nie podano. Obie agencje nie ujawniają także nazwisk głównych menedżerów. Spółki mają zatrudniać (w formie umowy o pracę lub samozatrudnienia) 15 osób.