Zagranica

McDonald's wchodzi do Indii z wegetariańską kanapką

Testowana w Indiach Veg Suprise - wegetariańska kanapka - odniosła ogromny sukces, przekraczając o 40 proc. oczekiwane rezultaty sprzedaży. Blisko...

Testowana w Indiach Veg Suprise – wegetariańska kanapka – odniosła ogromny sukces, przekraczając o 40 proc. oczekiwane rezultaty sprzedaży. Blisko 750 tys. tych kanapek z hinduskimi przyprawami sprzedano w 55 dni od momentu ich wprowadzenia na rynek. “Testowaliśmy Veg Suprise przez okres od 7 września do 31 października br.” – mówi rzecznik prasowy McDonald’s. “Obecnie oceniamy zachowania konsumentów i planujemy ponowne wprowadzenie tego produktu do menu w przyszłym roku” – dodaje. Kosztująca 17 centów kanapka odniosła sukces sprzedażowy, a jej wprowadzenie zeszło się w czasie z Navratras – okresem, kiedy Hindusi jedzą tradycyjne wegetariańskie potrawy. McDonald’s wsparł sprzedaż Veg Suprise emisją trzech spotów telewizyjnych przygotowanych przez agencję reklamową DDB Needham’s Mudra Communications. Na podstawie badań konsumenckich McDonald’s India wprowadził ostatnio do sprzedaży Chicken Maharaje Mac w cenie 1,2 dol. Koncern dysponuje obecnie w Indiach siecią 30 restauracji. Inwestycje na tym rynku rozpoczął w 1996 r.