Kraj

Coca-Cola stawia na VoD

Coca-Cola rozpoczęła nową akcję promocyjną. Po zakupie litrowej butelki napojów konsumenci będą mogli obejrzeć film na platformie Iplex.pl.

W ramach współpracy z serwisem Iplex.pl Coca-Cola rozpoczęła nową promocję, dzięki której konsumenci będą mogli oglądać filmy w formie wideo na żądanie właśnie w tym serwisie.

Promocją objęte są napoje: Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta, Sprite, w litrowych butelkach. Konsumenci, aby obejrzeć film, powinni w serwisie Zapunktowani.pl wymienić kod umieszczony pod nakrętką napoju na kod dostępu gwarantujący obejrzenie jednego filmu z kolekcji filmów Coca-Cola w serwisie Iplex.pl.

Można również wysłać SMS-a pod numer 710171, wpisując w treści wiadomości kod spod nakrętki. Kod dostępu umożliwiający obejrzenie filmu z kolekcji Coca-Cola na Iplex.pl przyjdzie wówczas SMS-em. Każdy kod daje możliwość obejrzenia jednego filmu, a wybraną produkcję można oglądać przez cały okres promocji nieograniczoną liczbę razy.

W ramach usługi dostępnych będzie 67 filmów fabularnych i jeden serial. Akcja potrwa do 30 września br.

Akcja wspierana będzie kampanią w internecie (m.in.: Onet.pl, Google i Gadu-Gadu) oraz w punktach sprzedaży. Kreację przygotowała agencja McCann Erickson. Media zaplanował dom mediowy Starcom. Działania w internecie prowadzi agencja K2 Internet, a materiały POS przygotowała agencja Edelweiss. Za wsparcie PR odpowiada agencja Edelman Polska.