“Chłodny Patrol – słodycze z lodówki” – pod taką nazwą Ferrero prowadzi akcję promocyjno-eventową produktów chłodzonych. Podjęte działania stanowią wakacyjny etap projektu multibrandowego, który jest realizowany od stycznia 2010 r. pod hasłem “Co spotka Chłodka?”.
Tego lata Pan Chłodek w towarzystwie hostess rozdaje słodycze na wybranych bałtyckich plażach. Do każdego batonika dołączany jest skiner (specjalna naklejka na telefon komórkowy) ze zdjęciem Pana Chłodka.
Do zadań agencji Kid & Young należą koordynacja akcji oraz kreacja i produkcja materiałów promocyjnych.
W ramach działań w portalu Facebook ruszył także konkurs na najlepszy scenariusz filmu pt. “Pokaż, co spotka Pana Chłodka”. Pan Chłodek ma własny fan page. Nagrodą w konkursie jest udział w realizacji filmu według zwycięskiego scenariusza oraz Apple MacBook Pro 13″. Film o Panu Chłodku będzie udostępniony m.in. na YouTube.