Kraj

Górska Natura w wersji Active i Beauty

Pepsi odwołuje się w najnowszej kampanii reklamowej wody do nowych wartości, które mają kojarzyć się z marką.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkZ0lt_vCAf4%22%7D
Naturalne piękno, spokój i energia zamknięte w butelce wody – na tych przekazach koncentruje się najnowsza kampania reklamowa nowych produktów marki Górska Natura – wody Active i Beauty (Pepsi Cola General Bottlers). Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja BBDO, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD, zaś za działania PR odpowiedzialna jest agencja Hill & Knowlton Poland.

Spoty promujące wodę Active i Beauty są kontynuacją konceptu znanego z ostatniej reklamy marki – osób wykonujących codzienne czynności, tyle że… pod wodą. Bohaterkami nowych filmów reklamowych Górskiej Natury są kobiety, do których adresowane są oba warianty wody.

Oba spoty w obrazowy sposób nawiązują do tego, że organizm człowieka w 55-65 proc. składa się z wody i że jest ona niezbędna do tego, by działał prawidłowo. Efekt ten został osiągnięty dzięki zdjęciom kręconym w basenie o głębokości 6 metrów.

Kampania nowych wód obejmie swoim zasięgiem m.in.: TVN, Polsat, Polsat 2, TV4, TVN Siedem, TVN Style, TVN24 oraz kanały sieci Discovery.

Wody smakowe Górska Natura Beauty i Active to nowe propozycje marki Górska Natura, które na rynku dostępne są od 1 czerwca br. Mają dodawać energii, nawilżać skórę i relaksować. Pierwsza z propozycji zawiera ekstrakt z egzotycznego owocu acai, który ma właściwości energetyzujące i antyoksydujące, tj. spowalniające starzenie skóry oraz chroniące przed nowotworami i miażdżycą. Z kolei Górska Natura Beauty produkowana jest z dodatkiem aloesu i melisy.