Przetargi

Promocja Częstochowy w kraju i za granicą

Miasto planuje działania promocyjne i szuka agencji reklamowej.

Władze Częstochowy szukają agencji, która przygotuje oraz zrealizuje kampanię tego miasta w prasie oraz internecie w Polsce i poza jej granicami. Kampania ma być oparta na założeniach zawartych w projekcie “Good city for good business – Zainwestuj w Częstochowie”.

Kampania ma zostać skorelowana z zawartymi w projekcie działaniami polegającymi na promocji oferty inwestycyjnej i gospodarczych walorów miasta Częstochowy w drodze pośrednich i bezpośrednich kontaktów z inwestorami oraz instytucjami finansującymi realizowanych w ramach określonych targów i misji gospodarczych na terenie Europy i Azji.

Kampania skierowana jest do następujących grup docelowych: inwestorzy branży real estate, instytucje finansujące projekty inwestycyjne, firmy budowlane realizujące projekty o dużej wartości (od 20 mln zł wzwyż), organizacje przedsiębiorców branży budowlanej i real estate oraz państwowe i prywatne instytucje zajmujące się promocją inwestycyjną i pośrednictwem z inwestorami.

Planowane do wykorzystania kanały komunikacji obejmują prasę (w tym zagraniczną) oraz internet (portale krajowe i zagraniczne).

Główne cele planowanej kampanii to: wzrost wiedzy o potencjale gospodarczym i możliwościach/ofertach inwestycyjnych Częstochowy w kraju i poza granicami Polski, kreowanie wizerunku Częstochowy jako miasta przyjaznego inwestorom, dysponującego dużym potencjałem gospodarczym, kadrowym i atrakcyjną ofertą inwestycyjną oraz zainspirowanie do zapoznania się z ofertą inwestycyjną miasta.