Kraj

Muller wspiera sprzedaż obniżką ceny

Marketer koncentruje się na zwiększeniu sprzedaży mleka smakowego w handlu nowoczesnym.

Muller wspiera sprzedaż obniżką ceny
Muller Polska prowadzi promocję Mullermilk: “Drugie opakowanie 50 proc. taniej”. Akcją objęto głównie kanał handlu nowoczesnego. Przy zakupie dwóch butelek mleka druga kosztuje połowę mniej.

Na potrzeby akcji Muller przygotował specjalne pakiety promocyjne. Pakiet stanowią zapakowane w kartonowy multipak dwie butelki mleka po 400 ml każda. Sugerowana cena pakietu promocyjnego to 4,48 zł. Poza promocją butelka 400 ml mleka Mullermilk kosztuje 2,99 zł. Promocją objęto trzy smaki Mullermilk: pistacjowo-kokosowy, czekoladowy oraz malinowy (nowość wprowadzona w maju br.). Oprócz tych smaków Mullermilk dostępny jest także w wersjach: bananowej, waniliowej i truskawkowej.

Promocyjne pakiety Mullermilk dostępne są we wszystkich sieciach handlu nowoczesnego współpracujących z firmą Muller. Promocja potrwa do końca sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

Akcję przygotował dział marketingu we własnym zakresie.