Kraj

Katarzyna Jóźwik dyrektorem marketingu Providenta

Menedżerka z doświadczeniem w działaniach marketingowych dotyczących kredytów konsumenckich będzie odpowiadała za marketing firmy pożyczkowej.

Katarzyna Jóźwik dyrektorem marketingu Providenta
Od początku sierpnia Provident Polska, krajowy oddział brytyjskiej firmy zajmującej się pożyczkami gotówkowymi, będzie miał nową dyrektor marketingu. To stanowisko obejmie Katarzyna Jóźwik, która ma duże doświadczenie w marketingu produktów pożyczkowych. Będzie odpowiedzialna za wszystkie obszary marketingu firmy.

Przypomnijmy, że na początku roku z Providentem rozstał się Marcin Niewiadomski, dotychczasowy dyrektor marketingu i członek zarządu, który przeszedł do firmy ubezpieczeń direct Link4 (patrz MMP24 z 22 lutego br.).

Agnieszka Walczak-Chojecka, która przez ten czas pełniła obowiązki szefa marketingu w Providencie, objęła stanowisko doradcy zarządu.


Katarzyna Jóźwik przez ostatnie 3,5 roku (od października 2006 r.) pracowała w Deutsche Banku PBC, ostatnio jako dyrektor departamentu obszaru kredytów detalicznych, a wcześniej dyrektor marketingu i produktów consumer finance.

W latach 2003-2005 pracowała w Banku Handlowym w Warszawie SA (Citibanku), najpierw jako kierownik ds. kredytów w departamencie marketingu, a następnie dyrektor biura mikromarketingu i marketingu bezpośredniego.

Przed Citibankiem pracowała też jako category manager w firmie papierniczej International Paper Klucze i jako brand manager w firmie chemiczno-kosmetycznej PZ Cussons.

Ukończyła studia zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

fot.: Profeo.pl