Od początku sierpnia Provident Polska, krajowy oddział brytyjskiej firmy zajmującej się pożyczkami gotówkowymi, będzie miał nową dyrektor marketingu. To stanowisko obejmie Katarzyna Jóźwik, która ma duże doświadczenie w marketingu produktów pożyczkowych. Będzie odpowiedzialna za wszystkie obszary marketingu firmy.
Przypomnijmy, że na początku roku z Providentem rozstał się Marcin Niewiadomski, dotychczasowy dyrektor marketingu i członek zarządu, który przeszedł do firmy ubezpieczeń direct Link4 (patrz MMP24 z 22 lutego br.).
Agnieszka Walczak-Chojecka, która przez ten czas pełniła obowiązki szefa marketingu w Providencie, objęła stanowisko doradcy zarządu.
Katarzyna Jóźwik przez ostatnie 3,5 roku (od października 2006 r.) pracowała w Deutsche Banku PBC, ostatnio jako dyrektor departamentu obszaru kredytów detalicznych, a wcześniej dyrektor marketingu i produktów consumer finance.
W latach 2003-2005 pracowała w Banku Handlowym w Warszawie SA (Citibanku), najpierw jako kierownik ds. kredytów w departamencie marketingu, a następnie dyrektor biura mikromarketingu i marketingu bezpośredniego.
Przed Citibankiem pracowała też jako category manager w firmie papierniczej International Paper Klucze i jako brand manager w firmie chemiczno-kosmetycznej PZ Cussons.
Ukończyła studia zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
fot.: Profeo.pl