Grey Group uruchomiła oficjalny polski kanał w serwisie YouTube. Aby poznać bliżej dorobek grupy, wystarczy odwiedzić profil Grey Group pod adresem www.youtube.com/greygrouppoland.
– Media 2.0 to obecnie jeden z najszybciej rozwijających się kanałów komunikacji, także z klientami Grey Group – mówi Rafał Baran, CEO Grey Group. – Dzięki obecności na YouTube mamy możliwość zaprezentowania naszego dorobku i kompetencji w różnych sektorach rynku – dodaje Baran.
Kanał Grey Group zawiera kilkadziesiąt spotów telewizyjnych stworzonych przez agencje wchodzące w skład grupy w ciągu ostatnich lat. Zostały one podzielone według kategorii. Ponadto na stronie znajduje się niepublikowana wcześniej wideoprezentacja doświadczenia Grey Group.
W skład Grey Group wchodzą agencje reklamowe Grey Worldwide Warszawa oraz Testardo Gram, a także interaktywna agencja Argonauts i sieciowa agencja public relations Cohn & Wolfe. Grey Group ma również w swoich strukturach Grey Cells – niezależny zespół odpowiedzialny za projektowanie strategii kampanii i opiekę nad nowym biznesem.