Kraj

Fiat targetuje kampanie do menedżerów reklamy

Koncern Fiata promuje oferty adresowane do wybranych grup zawodowych.

Fiat targetuje kampanie do menedżerów reklamy
Fiat Auto Poland w kampanii reklamowej promuje specjalne oferty zakupu samochodów. Są one adresowane do konkretnych grup zawodowych: służb mundurowych, nauczycieli i profesorów, lekarzy, rolników oraz – po raz pierwszy – do ludzi reklamy (pracujących w działach marketingu firm oraz w agencjach reklamowych).

Pod kątem każdej z tych grup zawodowych dobrano kanały komunikacji, m.in. w kampanii wykorzystano mailing i serwisy branżowe dedykowane każdej z grup. I tak np. reklamy do lekarzy zamieszczane są w serwisach o tematyce medycznej, a komunikaty do ludzi reklamy – w portalach poświęconych mediom i reklamie.

Każdy z przekazów ma też inne hasło. Reklama dla lekarzy – “Wakacyjna oferta na cito”, dla rolników – “Zbierz obfite żniwo”, dla ludzi reklamy –  “Zgodnie z briefem – tanio i dobrze”.

Wszystkie reklamy informują o atrakcyjnym rabacie dostępnym przy zakupie wybranych modeli  Fiata.

Za projekt odpowiadają agencja reklamowa Leo Burnett i dom mediowy Maxus.