Kraj

Awans dyrektora marketingu w FagorMastercook

Magdalena Ślązak-Małko odpowiada za marketing jako członek zarządu spółki.

Magdalena Ślązak-Małko, dotychczas pełniąca funkcję dyrektora marketingu, została członkiem zarządu FagorMastercook, firmy z branży AGD w Polsce. Teraz będzie łączyć obie funkcje.

Zmiany personalne związane są z wprowadzaniem nowej struktury zarządczej w spółce. Ma ona na celu lepsze wykorzystanie potencjału międzynarodowej Grupy Fagor przez firmy będące jej częścią, w tym polską FagorMastercook.

Nowa organizacja w FagorMastercook to wspólny model zarządzania dla Polski, a także dla Francji i Hiszpanii. Ma on na celu maksymalne skrócenie czasu wprowadzania produktów na rynki poszczególnych państw oraz stworzenie warunków do ich szybkiego rozwoju. W związku z tym znacznie wzmocniony został m.in. dział marketingu.

Do czasu zamknięcia tego wydania MMP24 przedstawiciele FagorMastercook nie ujawnili szczegółów związanych ze zmianami organizacyjnymi w spółce.