Agros Nova wprowadza do sprzedaży nowe sosy afrykańskie marki Łowicz. To limitowana linia sosów, która tylko czasowo wzbogaci ofertę popularnej marki.
Nowe sosy Łowicz to – jak twierdzi marketer – pierwsza tak unikatowa oferta na rynku. Największą innowację smakową inspirowaną kuchnią afrykańską stanowi sos afrykański z pomarańczą, morelą i cynamonem (żółty) oraz sos afrykański z orzeszkami, sezamem i kolendrą (czerwony). Sosy dobrze komponują się z mięsem z kurczaka, indyka lub schabem.
Obok egzotycznej nuty smakowej wyróżnia je wśród obecnej oferty rynkowej również przyciągające wzrok opakowanie (słoik szklany o poj. 520 g): etykieta z afrykańskimi elementami graficznymi oraz korespondujące z nią wieczko. Opakowanie zostało zaprojektowane przez Studio DN.
Produkt będzie dystrybuowany w obydwu kanałach sprzedaży: nowoczesnym i tradycyjnym.
Launch nowych produktów wspiera kampania reklamowa pod hasłem “Prawdziwe afrykasy” obejmująca stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne. Wsparciem reklamy TV będą aktywności w miejscach sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała agencja DDB, a media do niej zaplanował i zakupił dom mediowy MediaCom.
Sugerowana cena nowego sosu Łowicz wynosi 4,7 zł.