Kraj

Marka Schwarzkopf w konkursie modelek

Po raz pierwszy Elite Model Look Polska będzie miał partnera, którego marka pojawi się w nazwie konkursu. Marketer wykorzysta swój udział w działaniach promocyjnych.

Henkel Polska został partnerem tytularnym dla najnowszej edycji Elite Model Look Polska. Tym samym konkurs na przyszłe modelki będzie się nazywał Schwarzkopf Elite Model Look Polska 2011.

Jak informuje Piotr Strzelczyk, dyrektor marketingu w dziale kosmetyków Henkel Polska, marka Schwarzkopf ma kojarzyć się z aktualnymi tendencjami w świecie mody. – Współpracę taką chcemy utrzymać, a nawet rozwinąć na dłużej, ponad rok – dodaje Strzelczyk.

W ramach projektu marketer przeprowadzi akcję promocyjną skierowaną do konsumentów kosmetyków Schwarzkopf. Na początku wrześnie br. ruszy promocja konsumencka oparta na mechanizmie zakupu produktu i SMS-ach.

Do wygrania będą m.in. zaproszenia na wiosenną galę finałową Schwarzkopf Elite Model Look w Teatrze Polskim w Warszawie oraz kosmetyki. Nagrodą główną jest wycieczka. Marki biorące udział w promocji to: Brilance Gliss Kur, Got2b, Essential Color, Natural & Easy, Perfect Mousse, Schauma oraz Taft. Promocja potrwa do 30 listopada 2010.

Dodatkowe działania promocyjne obejmą punkty sprzedaży. Nie udało nam się ustalić, jaka agencja będzie za nie odpowiedzialna.

Po raz pierwszy castingi do konkursu odbywają się w internecie. W konkursie mogą wziąć udział dziewczęta w wieku 14-25 lat. Zwyciężczyni polskiej edycji konkursu weźmie udział w światowym finale, który odbędzie się w październiku 2010 r. w Szanghaju. Nagrodą główną jest kontrakt o łącznej wartości 1 mln dol. oraz nawiązanie 3-letniej współpracy z agencją Elite.