Kraj

PZU ostrzega przed "atrapami" [WIDEO]

Największy ubezpieczyciel uzasadnia cenę swoich usług ich jakością.

PZU startuje z dwumiesięczną kampanią reklamową w szerokich mediach (telewizje ogólnopolskie – zasięgowe i kanały tematyczne, prasa, internet oraz BTL) pod hasłem “Strzeż się atrap”.

Kreację dwóch nowych filmów reklamowych pt. “Warsztat” i “Tekturowe AC” przygotowała agencja Leo Burnett. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

Ubezpieczyciel promuje swoją ofertę ubezpieczeń autocasco (AC) z pakietem pomocy drogowej assistance. Wskazuje jednoznacznie, że jedno AC nierówne drugiemu i że można trafić na fatalne. Podobnie jak przy obsłudze w warsztacie, do którego oddajemy samochód do naprawy.

Marketer nawiązuje w ten sposób do oferty tańszych ubezpieczycieli direct (np. Link4, Liberty Direct czy Axa Direct), którzy obok podstawowej polisy OC promują też pakiety assistance. Jednocześnie PZU wskazuje, że dysponuje lepszą jakościowo ofertą (jak choćby PZU Pomoc), co uzasadnia jej wyższą cenę.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fc3tQ_6MdC0k%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fea5xEf92BBc%26hl%3Dpl_PL%26fs%3D1%22%7D