Kraj

Canon zmienia marketing

Canon Polska ma nowy zespół marketingu.

Canon Polska, producent sprzętu fotograficznego, IT (m.in. drukarek) i optycznego, ma nowy zespół marketingowy.

Maciej Kowalewski, dotychczas pełniący funkcję regional product business development managera 4CE (czyli na region Europy Środkowej), został mianowany szefem marketingu. Kieruje zespołem marketingu i odpowiada za przygotowanie i realizację planów marketingowych, sprzedażowych i wynik finansowy.

W Canonie pracuje od 2007 r. Najpierw jako product business development manager odpowiadał za produkty z branży peryferiów komputerowych, a od 2008 r. zarządzał biznesem materiałów eksploatacyjnych na obszarze Polski, Czech, Słowacji i Węgier. Przed przejściem do Canona pracował jako product manager w Acer Polska i w firmie Megabajt. Ukończył zarządzanie w Wyższej Szkole im. B. Jańskiego w Warszawie.

Zespół marketingu Canona zasiliły też Iwona Chaszczewicz oraz Joanna Stankiewicz, obejmując stanowiska PR & marketing communication professionals.

Iwona Chaszczewicz odpowiada za marketing (w tym nadzór nad agencją reklamową i domem mediowym) i PR (w tym nadzór nad agencją PR) dla działu produktów biznesowych (Canon Business Imaging Group). Jest absolwentką studium public relations w Szkole Głównej Handlowej oraz filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Wcześniej pracowała na stanowisku specjalisty ds. komunikacji w Sybase Polska (sektor IT).

Natomiast Joanna Stankiewicz odpowiada za marketing i PR dla działu produktów konsumenckich (Canon Consumer Imaging Group). Ukończyła stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowe studia na Wydziale Produkcji Mediów Cyfrowych w PWSTiF w Łodzi. Wcześniej pracowała w wydawnictwie Gruner + Jahr Polska, z czego ostatnie dwa lata jako internet project manager.