Kraj

BRE Bank przejął negocjacje w sprawie przejęcia Ad.netu

To od BRE Banku zależą teraz losy akwizycji sieci reklamowej Ad.net.

Zagraniczny inwestor planujący zakup udziałów w Ad.necie, sieci reklamy internetowej działającej w ramach Internet Group (IG), prowadzi już negocjacje bezpośrednio z BRE Bankiem przejmującym kontrolę nad grupą. Jak przekazał Maciej Mincer, prezes Ad.netu desygnowany przez zainteresowany siecią fundusz, rozmowy mają być sfinalizowane do połowy sierpnia br. Wciąż nie ujawnia nazwy spółki zainteresowanej akwizycją udziałów w Ad.necie. Według naszych nieoficjalnych informacji jest to fundusz Ballroom International, założony m.in. przez menedżerów wywodzących się z ARBOmedia.

Władze Internet Group wymijająco odpowiadają na pytanie o losy akwizycji Ad.netu. BRE Bank dał IG 7 dni na wypłacenie zobowiązań w wysokości 78,6 mln zł oraz wykup obligacji wartych 20,3 mln zł. Jeśli nie wywiąże się ze spłaty,  BRE Bank będzie mógł przejąć udziały w spółkach zależnych należących do grupy.

Jak informowaliśmy wczoraj w MMP24, bank już doprowadził do zmiany prezesów czterech spółek Internet Group (Call Center Poland, Webtel, Pino, ContactPoint). Maciej Mincer, sprawujący od kilku tygodni funkcję prezesa Ad.netu, pozostał na dotychczasowym stanowisku.