Kraj

Nowa marka odzieży sportowej na polskim rynku

Redan wprowadza do swojej oferty odzież sportową.

Na początku przyszłego roku na rynku pojawi się nowa marka odzieżowa – Drywash. Brandem tym grupa kapitałowa Redan poszerza dotychczasową ofertę marek Top Secret i Troll i zarazem debiutuje w segmencie odzieży sportowej.

Wprowadzenie brandu jest odpowiedzią firmy na rosnącą wciąż aktywność sportową Polaków. Jak mówią przedstawiciele spółki, polski rynek artykułów sportowych ma ogromny potencjał wzrostu.

Redan szacuje, że marka Drywash ma szansę przynieść spółce ok. 100-150 mln zł przychodów rocznie. Według przedstawicieli spółki obecnie brand ten nie ma bezpośredniej konkurencji na polskim rynku. Owszem, dostępny jest podobny asortyment znanych marek, ale są one dużo droższe (przykładowe ceny: damski T-shirt – 39 zł, bluza – 119 zł). Wyróżnikiem Drywash ma być połączenie stylu sportowego z modnym – takiego, który pozwala nie tylko na korzystanie z ubrań podczas uprawiania sportu, ale także w ramach spędzania wolnego czasu.

Marka jako dopełnienie oferty produktowej Top Secret i Troll adresowana jest do tej samej grupy docelowej, głównie kobiet i mężczyzn w wieku 23-35 lat, o dochodach średnich i średnich plus, mieszkańców dużych i średnich miast.

Ponad 40 proc. sprzedaży Drywash odbywać się będzie w należących do Redanu sklepach multibrandowych Top Secret & Friends, pozostałe 60 proc. – w niesieciowych sklepach zewnętrznych, m.in. w wielomarkowych sklepach sportowych oraz sklepach franczyzowych. Przewidziana jest również sprzedaż za pośrednictwem internetu.

Launch nowej marki będzie wspierany w wąskim zakresie, jedynie przez działania w miejscach sprzedaży. Większe działania są planowane, kiedy marka uzyska rentowność.