M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Polak w globalnych strukturach P&G

Beata Goczał | 12 sierpnia 2010, 06:00

Menedżer z polskiego oddziału Procter & Gamble awansował do biura w Bostonie.

Przemysław Dzierbicki awansował na stanowisko global brand managera Gillette Blades & Razors Emerging Markets w Procter & Gamble w Bostonie - wynika z naszych informacji. Ostatnio był brand managerem Gillette, Venus i Old Spice na Polskę i kraje bałtyckie.

Jak się dowiedzieliśmy, osoby z regionu CEEMEA rzadko kiedy trafiają do struktur centralnych w Stanach Zjednoczonych. A przy postępującej globalizacji marek w P&G wszystko, co najważniejsze, projektuje się właśnie w ramach BFO (brand franchise organizations).

Przemysław Dzierbicki odpowiada teraz za budowanie planów dla marki Gillette Fusion w tzw. emerging markets obejmującym region CEEMEA, Amerykę Łacińską i Azję (oprócz Japonii). Zajmuje się też opracowaniem strategii dla wszystkich marek maszynek jednorazowych na rynkach Ameryki Północnej, Europy Zachodniej, Japonii, Australii i Nowej Zelandii.

W polskim oddziale P&G zastąpił go Rafał Szablicki jako brand manager. Szablicki ostatnio pracował w oddziale P&G w Genewie, gdzie zajmował się marką Pantene. Teraz odpowiada za marki: Gillette (wszystkie kategorie), Venus i Old Spice.

Przemysław Dzierbicki pracę w P&G rozpoczął w 2003 r.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,