Kraj

Ambra przeprowadzi rebranding sieci detalicznej

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami do końca roku powstanie spójna sieć sklepów detalicznych sygnowanych przez Centrum Wina.

Grupa kapitałowa Ambra, w której skład wchodzi spółka zależna Centrum Wina, podjęła decyzję o przeprowadzeniu rebrandingu sieci sprzedaży. Chodzi o przejęte sklepy sieci Wine House, Wine Club oraz Nalewki i inne. Do końca roku wszystkie mają mieć ten sam wystrój wnętrz i działać pod jednym szyldem Centrum Wina.

– Proces rebrandingu może potrwać kilka miesięcy. Chcemy go zakończyć do końca 2010 r. To będzie podstawa do dalszej ekspansji na terenie całego kraju – mówi Grzegorz Jach, dyrektor marketingu Centrum Wina.

Sieć ma liczyć 24 lokale. Po badaniach konsumenckich wybrano dla nich nazwę Centrum Wina. W zależności od powierzchni w każdym z nich będzie oferowanych od 600 do ponad 1 tys. różnych etykiet wina. Większość sklepów będzie zlokalizowana w centrach handlowych.

Zmiany będą komunikowane jedynie działaniami public relations oraz mailingiem realizowanym na podstawie klienckich baz danych Centrum Wina.

Głównym akcjonariuszem Ambra SA jest niemiecka spółka Sektkellerei Schloss Wachenheim AG.