Kraj

Orlen funduje wycieczki do Brazylii

Marketer chce wzmocnić wizerunek kawiarni Stop Cafe.

Na stacjach paliwowych PKN Orlen z kącikami gastronomicznymi Stop Cafe i Stop Cafe Bistro ruszyła nowa promocja konsumencka pod hasłem “Stop Cafe. Start Brasil!”. Główną nagrodą w konkursie jest sześć dwuosobowych wycieczek do Brazylii. Promocja potrwa do 10 października br. lub do wyczerpania losów.

Każdy, kto w czasie trwania promocji odwiedzi stację Orlen z kącikami Stop Cafe lub Stop Cafe Bistro i zakupi przynajmniej dwa dowolne produkty z oferty gastronomicznej, ma szansę wylosować los i  wygrać atrakcyjne nagrody. Oferta promocyjna obejmuje takie produkty, jak: kawy, ciastka, hot-dogi, kanapki, bagietki, produkty z pieca oraz ofertę restauracyjną na wybranych stacjach tranzytowych.

Główną nagrodą w promocji jest w pełni zorganizowany wyjazd dla dwóch osób na nadchodzący karnawał do stolicy Brazylii – Rio de Janeiro. Dodatkowo można wygrać 10 skuterów Yamaha, 20 ekspresów do kawy firmy Siemens oraz prawie 2 mln innych nagród.

Celem promocji jest umocnienie wizerunku Stop Cafe jako sieci oferującej wysokiej jakości kawę, hot- dogi i inne produkty z oferty gastronomicznej dostępnej na stacjach paliw Orlen. Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji, radiu, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze. Kreację reklam przygotowała agencja reklamowa Grey, a za planowanie i zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.