Zagranica

Sieć domów mediowych Starcom przejmuje niemiecką firmę Thomas Koch Media

Sieć domów mediowych Starcom Worldwide należąca do Bcom3 Group przejęła niemieckiego specjalistę mediowego firmę Thomas Koch Media (TKM), zwiększając tym...

Sieć domów mediowych Starcom Worldwide należąca do Bcom3 Group przejęła niemieckiego specjalistę mediowego firmę Thomas Koch Media (TKM), zwiększając tym samym przychody grupy o mniej więcej 60 proc. Począwszy od 1 stycznia 2002 r., niemiecka agencja, mająca biura w Düsseldorfie, Frankfurcie oraz Hamburgu, będzie posługiwała się nową nazwą TKM Starcom. TKM Starcom będzie podlegać CEO Starcom MediaVest Group Markowi Cranmerowi. Paul Syrysko, dyrektor zarządzający Starcom Germany, stwierdził, że połączone domy mediowe nie obsługują konfliktowych budżetów. Głównymi klientami Starcom jest Philip Morris, Fiat oraz Procter & Gamble. Do największych klientów TKM należą Group3G/Quam i Levi Strauss. Po przejęciu TKM Starcom znajdzie się na piątym bądź szóstym miejscu w rankingach agencji mediowych w Niemczech z przychodami na poziomie 1,1 mld dol. W 2000 r. Starcom znajdował się na ósmej pozycji z przychodami 674,8 mln dol., natomiast TKM był dwunasty z przychodami, które zamknęły się w kwocie 417,4 mln dol.