Kraj

HealthEvent chce wykorzystać lojalność lekarzy

W ramach programu VIPMedica Club lekarze będą mogli skorzystać w ofert firm np. z branż motoryzacyjnej i ubezpieczeniowej.

Agencja HealthEvent wkrótce rozpocznie realizację programu lojalnościowego dla lekarzy VIPMedica Club. W pełnym kształcie ruszy podczas październikowej imprezy VIPMedica 2010.

Obecnie trwają rozmowy z partnerami klubu. Jak przekazała Agnieszka Minecka, PR manager w agencji HealthEvent, wstępnie chęć uczestnictwa w przedsięwzięciu zadeklarowało około 20 marketerów. Wśród nich są m.in.: Mazda Motors, Marco Polo Travel, PZU.

– Zakładamy, że w ciągu pierwszych sześciu miesięcy od startu program zgromadzi około 10 tys. osób – dodaje Minecka. Jej zdaniem w ciągu kolejnych miesięcy ich liczba może wzrosnąć do 50 tys. osób.

W VIPMedica Club mogą uczestniczyć wyłącznie lekarze oraz lekarze stomatolodzy. Ich udział jest  bezpłatny. Natomiast płatne będzie wykorzystanie programu przez firmy. Opłata będzie podzielona na stałą roczną kwotę oraz opłatę naliczaną od każdego uczestnika VIPMedica Club. Opłata obejmuje m.in. ekspozycję marki na stronie internetowej VIPMedica Club, w newsletterach rozsyłanych do członków oraz w magazynie “VIPMedica Style” dystrybuowanym drogą pocztową. Wysokości opłat firma nie podaje.