Kraj

Gillette w tym sezonie stawia na delikatne golenie

W ubiegłym roku P&G wprowadził Gillette Fusion Power Stealth. Na najbliższe miesiące przygotował nowość dla osób o wrażliwej skórze - Gillette Fusion Cool White.

Procter & Gamble wprowadza na rynek nową maszynkę systemową do golenia dla mężczyzn Gillette Fusion Cool White. Maszynka przeznaczona jest dla panów o wrażliwej skórze. Według szacunków koncernu do takiego typu skóry przyznaje się 40 proc. Polaków.

Nowa maszynka wprowadzana jest w dwóch wariantach: w wersji manualnej i w wersji power napędzanej baterią. Dopełnieniem będą produkty do golenia i pielęgnacji polecane do skóry wrażliwej: żel, balsam oraz antyperspirant. We wrześniu br. ruszy kampania reklamowa nowego produktu, jednak marketer na razie nie ujawnia jej szczegółów. Przy obsłudze marki Gillette P&G współpracuje z agencją BBDO. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom Warszawa.

Rynek maszynek do golenia (męskich i damskich) szacowany jest na ok. 470 mln zł, w tym 85 proc. stanowią maszynki męskie. Dominują maszynki jednorazowe. Według danych koncernu za ostatnie 6 miesięcy wartościowe udziały marki Gillette w całym rynku maszynek do golenia dla mężczyzn wynoszą 77 proc., a w segmencie maszynek systemowych – ponad 80 proc.