Firma Ochnik z segmentu odzieży i galanterii skórzanej odświeża swój wizerunek. Zmiana obejmuje przede wszystkim nową koncepcję salonów, które teraz ma charakteryzować przede wszystkim elegancka i prosta forma – dzięki jasnym barwom i naturalnym elementom.
Jak mówi Dorota Fronczek, specjalista ds. PR w firmie, dotychczas marka Ochnik była znana głównie z wysokiej jakości. – Aktualnie pracujemy nad rozszerzeniem pozycjonowania na firmę modową, designerską, docenianą, a ponadto dyktującą trendy odzieży skórzanej – mówi.
Obecna grupa docelowa ma zostać poszerzona o klientów ceniących modę i wyjątkowy styl. To wykształceni mieszkańcy miast w wieku 26-59 lat, którzy cenią jakość, a marka ma podkreślać ich styl i osobowość.
– Chcemy, aby Ochnik był postrzegany jako firma designerska, modna i w najlepszym stylu, co podkreślają autorskie kolekcje zaprojektowane przez polskich projektantów. Jako marka doświadczona w swojej kategorii, która cały czas się rozwija, obserwuje rynek polski i światowy i proponuje unikatowe rozwiązania. Nie zapominamy przy tym o generycznych składnikach marki, jakimi są polskość i najwyższa jakość – dodaje Fronczek.
Zmianom koncepcji wystroju salonów towarzyszyć będzie kampania reklamowa zaplanowana na nadchodzący sezon jesień-zima, jednocześnie promująca kolekcję na ten okres. Po raz pierwszy zostanie wykorzystana w niej telewizja w postaci sponsoringu użyczeniowego oraz aktywności w prasie i w portalach społecznościowych.
Fronczek nie zdradza, z jaką agencją firma pracowała nad wprowadzanymi zmianami. Ujawnia jedynie, że strategia marki została przygotowana przez doświadczonego stratega pracującego dla wielu znanych na rynku marek. W pracach tych uczestniczył też zespół Ochnika.
Nowa koncepcja salonów została zrealizowana wspólnie z firmą Koncept z Łodzi, która odpowiada za dotychczasową wizualizację wszystkich salonów Ochnik.