Kraj

EasyTone będzie najsilniej wspieraną kolekcją Reeboka

Sportowy marketer w tym roku i przyszłym zamierza mocno wspierać marketingowo nowy segment butów EasyTone. Prawdopodobnie wykorzysta także polską celebrity.

Adidas Poland ruszył z kampanią reklamową nowej kolekcji butów EasyTone marki Reebok. Jak mówi Michał Kępiński, brand activation manager Reebok, jest to obecnie najważniejsza kategoria produktów tej firmy, na której wsparcie marketer zamierza przeznaczyć najwięcej środków z budżetu reklamowego. Nie podaje jednak, jakiej wielkości będą to wydatki. Plan marketingowy obejmuje działania tegoroczne i przyszłoroczne. Marketer pracuje także nad wykorzystaniem polskiej bohaterki w promocji marki. Na razie nieznane są szczegóły na ten temat.

Obecnie do sprzedaży wprowadzono jesienno-zimową kolekcję EasyTone, czyli butów rzeźbiących mięśnie ud i pośladki. Kreacja materiałów reklamowych dla kampanii przygotowana została centralnie. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają Carat oraz Hypermedia. Działania PR koordynowane są przez ARBOvision Warszawa. Wartość budżetu nie została podana.

Kampania marketingowa obejmuje internet (portal Facebook oraz działania edukacyjne na Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl), reklamę TV (Polsat oraz TVN), prasę oraz reklamę w sklepach. Dodatkowo kampania będzie wsparta specjalnymi akcjami ambientowymi w 20 wybranych centrach handlowych w Polsce. Kampania potrwa do drugiego tygodnia października.