Kraj

Przenośnik Alior Banku

Bank w kampanii zachęca do zmiany konta.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FEbPqpXy_vRE%22%7D

Alior Bank rozpoczął kampanię konta osobistego z głównym komunikatem: “Zmień konto na najlepsze. Formalności zostaw nam”. Charakterystycznym motywem spotu telewizyjnego jest “Przenośnik konta”. Głównym kanałem trwającej kampanii jest telewizja wspierana silną komunikacją w internecie.

W kampanii – oprócz podstawowych benefitów konta osobistego w Alior Banku, czyli darmowych wypłat ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie, darmowych przelewów internetowych i prowadzenia konta oraz pakietu assistance “Pomocni fachowcy” – podkreślona została możliwość skorzystania z pomocy bankierów Alior Banku przy przeniesieniu konta z innego banku.

Intensywna kampania reklamowa w telewizji i internecie potrwa do końca września. Spoty reklamowe emitowane będą w największych stacjach ogólnopolskich: TVP1, TVP2, Polsat i TVN, w stacjach miejskich TVN Siedem i TV4 oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych.

Na dedykowanej stronie internetowej dostępnej pod adresem https://konto.aliorbank.pl znajdują się nie tylko informacje o podstawowych korzyściach związanych z posiadaniem konta, ale także: szczegółowe informacje o możliwości łatwego przeniesienia konta z innego banku, informacje o pakiecie “Pomocni fachowcy”, aplikacja umożliwiająca porównanie oferty konta osobistego w Alior Banku z kontami w innych bankach.

Kampania w mediach wspierana jest przez oznakowanie witryn oddziałów, wysyłkę mailingu bezadresowego oraz nośniki reklamowe w komunikacji miejskiej – tzw. rączki, nawiązujące do charakterystycznego motywu ze spotu telewizyjnego. Reklama będzie prezentowana na 6,5 tys. “rączek” autobusowych w ośmiu największych miastach. Szacowana liczba pasażerów, którzy zetkną się z tą formą komunikacji w trakcie kampanii, to 19 mln osób.

Kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa PZL. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus. Działania w internecie przygotowały agencje Artegence i Sympatico.