M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zjednoczeni sponsorzy Formuły 1

( red. ) | 25 sierpnia 2010, 06:00

Setka największych sponsorów wyścigu jednoczy siły, aby uzyskać największy zwrot z inwestycji.

Top setka największych sponsorów Formuły 1 łączy wysiłki, aby wyciągnąć jak najwięcej korzyści z prawie 460 mln funtów, które co roku inwestują w wyścigi samochodowe.

Organizacja pod nazwą F100 będzie promowała interesy globalnych marek, takich jak Diageo, Puma czy Vodafone, utrzymując bezpośredni kontakt z kierownictwem Formuły 1.

Pierwsze spotkanie zaplanowano na 1 września w Londynie. Tematy spotkania przygotowują LG, SAP i Shell. Pojawią się także przedstawiciele załóg, m.in.: McLarena, Red Bull, Williamsa i Lotusa.

Organizacja powstała z inicjatywy magazynu "Formula Money", agencji eventowej Motorsport Business Forum oraz konsultanta ds. sponsoringu Right Formula. Interesy zawodników reprezentuje Teams Association.

F100 planuje trzy spotkania rocznie, jedno przed sezonem, kolejne w połowie i ostatnie po zakończeniu sezonu. Dzięki tym mityngom sponsorzy mają porównać swoje wrażenia i wyrażać sugestie jak zmaksymalizować partnerstwo z Formułą 1.

(na podstawie "BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,