M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

NewMedia Labs chce sprzedawać AdReport

Joanna Nowakowska | 25 sierpnia 2010, 06:00

NewMedia Labs chce komercyjnie wykorzystać monitoring aktywności reklamowych w internecie, prowadzony dotąd na potrzeby wewnętrzne.

AdReport, czyli badanie reklamy display realizowane dotąd na potrzeby grupy ARBOinteractive, ma być sprzedawany wydawcom.

Oferta obejmuje raporty aktywności reklamowej poszczególnych kategorii produktów, marek lub branż, a także informacje nt. obłożenia reklamowego wybranych witryn. AdReport monitoruje wszystkie formy reklamy display wyświetlane na 700 polskich witrynach i portalach. Bazę tę można uzupełniać o wskazane przez klienta strony.

Projekt realizuje NewMedia Labs, czyli "inkubator pomysłów internetowych" należący do Goldbach Media, jednocześnie większościowego udziałowca ARBO. Docelowo AdReport ma objąć monitoringiem reklamę kontekstową oraz estymować koszty kampanii prezentowanych w raportach.

Czytaj więcej na temat: , ,