Zagranica

MindShare traci budżet Telecom Italia i rozpoczyna współpracę z Kodakiem

Telecom Italia, jeden z największych włoskich reklamodawców, rozstrzygnął przetarg na swój budżet mediowy. Zwycięzcą okazał się dom mediowy Media Itali,...

Telecom Italia, jeden z największych włoskich reklamodawców, rozstrzygnął przetarg na swój budżet mediowy. Zwycięzcą okazał się dom mediowy Media Itali, należący do turyńskiego oddziału Armando Testa. W przetargu udział wzięły Carat Italia oraz dotychczas obsługujący tego klienta MindShare. Budżet szacowany na 225 mln dol. dotyczy nie tylko Telecom Italia, ale również jego spółek zależnych. Przyczyną zmian w polityce marketingowej firmy jest przejęcie tego koncernu, dotychczas państwowego monopolisty, przez konsorcjum utworzone przez firmy Pirelli oraz Benetton. Utratę budżetu włoskiego klienta z pewnością złagodzi przejęcie przez MindShare wartego 50 mln dol. europejskiego budżetu Kodaka. Dotychczas budżet ten obsługiwany był przez należącą do grupy Aegis sieć domów mediowych Carat Int.