Zagranica

Zakłady bez bukmachera

Betfair po raz pierwszy wykorzystuje YouTube w kampanii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_wShMZZkomg%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Betfair, jedna z największych na świecie giełd zakładów, rozpoczęła nową kampanię marketingową pod hasłem: “Największa na świecie społeczność graczy”. Celem promocji jest wyróżnienie oferty Betfair.com jako platformy, gdzie użytkownicy ustalają własne kursy. Zawieranie zakładów odbywa się z pominięciem tradycyjnego bukmachera, a Betfair gwarantuje bezpieczeństwo i przejrzystość transakcji.

Kampania została zaplanowana przez agencję reklamową Albion z Londynu. Obejmuje zasięgiem przede wszystkim telewizję i internet. Kampania telewizyjna podkreśla, że pośrednik, czyli tradycyjny bukmacher, stanowi niepotrzebny element podczas ustalania stawek. Pominięcie go sprawia, że gracze zawierają zakłady po lepszych kursach i wygrywają więcej.

Istotnym elementem promocji jest wykorzystanie kanału YouTube – po raz pierwszy w historii firma bukmacherska zdecydowała się na wykorzystanie tego środka komunikacji, podkreślając rzeczywisty wpływ rynku bukmacherskiego na medium, jakim jest internet.

Najnowsza kampania Betfair zasięgiem obejmuje Wielką Brytanię i inne kraje europejskie. Działania promocyjne będą widoczne w wielu portalach internetowych, ze szczególnym uwzględnieniem serwisów społecznościowych. Przekaz będzie odzwierciedlony również w informacjach dotyczących działalności firmy związanej ze sponsoringiem takich klubów, jak Manchester United czy FC Barcelona.