Betfair, jedna z największych na świecie giełd zakładów, rozpoczęła nową kampanię marketingową pod hasłem: “Największa na świecie społeczność graczy”. Celem promocji jest wyróżnienie oferty Betfair.com jako platformy, gdzie użytkownicy ustalają własne kursy. Zawieranie zakładów odbywa się z pominięciem tradycyjnego bukmachera, a Betfair gwarantuje bezpieczeństwo i przejrzystość transakcji.
Kampania została zaplanowana przez agencję reklamową Albion z Londynu. Obejmuje zasięgiem przede wszystkim telewizję i internet. Kampania telewizyjna podkreśla, że pośrednik, czyli tradycyjny bukmacher, stanowi niepotrzebny element podczas ustalania stawek. Pominięcie go sprawia, że gracze zawierają zakłady po lepszych kursach i wygrywają więcej.
Istotnym elementem promocji jest wykorzystanie kanału YouTube – po raz pierwszy w historii firma bukmacherska zdecydowała się na wykorzystanie tego środka komunikacji, podkreślając rzeczywisty wpływ rynku bukmacherskiego na medium, jakim jest internet.
Najnowsza kampania Betfair zasięgiem obejmuje Wielką Brytanię i inne kraje europejskie. Działania promocyjne będą widoczne w wielu portalach internetowych, ze szczególnym uwzględnieniem serwisów społecznościowych. Przekaz będzie odzwierciedlony również w informacjach dotyczących działalności firmy związanej ze sponsoringiem takich klubów, jak Manchester United czy FC Barcelona.