M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kuchnia TV zareklamuje jesienną ramówkę

Joanna Dziwisińska | 27 sierpnia 2010, 06:00

W ciągu najbliższych miesięcy kulinarny kanał będzie promował Kuchnia.tv Food Film Fest, a następnie ofertę programową.

Canal Plus Cyfrowy szykuje na jesień tego roku dwie kampanie reklamowe związane z marką kanału Kuchnia TV. We wrześniu br. wystartuje kampania wspierająca Kuchnia.tv Food Film Fest. Jest to przegląd filmów dokumentalnych o tematyce kulinarnej, którego stacja jest organizatorem. W tym roku impreza odbędzie się w warszawskich kinach Kultura i Rejs i potrwa do 3 października br.

Kampania obejmie: outdoor, prasę, radio, telewizję i internet. Została przygotowana przez agencję Mamastudio. Przy planowaniu i zakupie mediów kanał współpracuje z MPG.

Miesiąc później ruszy kampania promująca jesienną ramówkę Kuchnia.tv. Reklamy pojawią się w prasie i telewizji. Autorami kampanii są te same agencje.

Od września br. startuje nowa, jesienna ramówka Kuchnia.tv. Pojawią się w niej m.in.: najnowszy program Jamiego Olivera "Kulinarne wyprawy Jamiego", seria kulinarna brytyjskiej modelki Sophie Dahl oraz polski teleturniej z udziałem gwiazd "Ugotowani, czyli bitwa na noże i widelce".

Czytaj więcej na temat: , , , , ,