Kraj

IRR kontynuuje współpracę z Wosaną SA

Rusza kampania reklamowa wody dla niemowląt Mama i Ja.

Instytut Rozwoju Reklamy realizuje kolejną kampanię dla Mama i Ja z portfolio Wosana SA, marki wody przeznaczonej dla niemowląt oraz kobiet w ciąży i karmiących piersią. Działania na rzecz marki skierowane do rodziców dzieci w wieku niemowlęcym opierają się na wykorzystywaniu narzędzi marketingu zintegrowanego.

IRR odpowiada za przygotowanie kampanii internetowej oraz prasowej, a także kreację spotu telewizyjnego. Przewidziane na rok 2010 działania obejmują w szczególności zaplanowanie oraz realizację konkursu internetowego “Największe osiągnięcia małych odkrywców”, który odbędzie się w serwisie www.wodadladziecka.pl. Portal docelowo ma pełnić również funkcję wirtualnego poradnika przeznaczonego dla debiutujących rodziców, którzy w zdrowy i właściwy sposób chcą wychować swoje dziecko.

Dodatkowe wsparcie stanowi przygotowana przez Instytut kampania prasowa realizowana w tytułach parentingowych wydawnictwa Edipresse oraz w YouTube, a także billboard sponsorski emitowany w głównych stacjach telewizyjnych od września br.

Dla Mama i Ja agencja odpowiada również za całoroczną obsługę PR oraz ePR. Strategia wizerunkowa oraz komunikacyjna została opracowana zgodnie z założeniami marketingu parentingowego. Do zadań IRR należą: audyty, media relations, brand blogging oraz wydarzenia specjalne oparte na założeniach marketingu doświadczeń.