Przetargi

MSZ planuje kampanię w Brukseli

Resort szuka agencji, która przygotuje działania reklamowe public relations związane z przewodnictwem Polski w UE.

Ministerstwo Spraw Zagranicznych planuje kampanię public relations skierowaną do środowiska międzynarodowego w Brukseli w związku z objęciem przez Polskę przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej.

Polska obejmie przewodnictwo w radzie UE w drugiej połowie przyszłego roku. MSZ w związku z tym planuje podjęcie dodatkowych działań w Brukseli i wybranych państwach UE (m.in. we Francji, w Niemczech i Wielkiej Brytanii) w celu wzmocnienia wizerunku Polski w Unii i podczas prezydencji. Działania te mają być komplementarne do tych podejmowanych przez administrację rządową.

MSZ oczekuje od startujących w konkursie agencji przygotowania projektu niestandardowej kampanii, wykorzystującej nowoczesne technologie i środki przekazu, uwzględniającej takie elementy, jak np. współpraca z polskimi organizacjami pozarządowymi oraz przedstawicielstwami polskich regionów w Brukseli.