Kraj

Ekspertki Streetcomu rekomendują Smako-Łyka

Grupa 2,5 tys. kobiet z całej Polski otrzymała 45 tys. litrów Smako-Łyka w czterech smakach. Streetcom Polska prowadzi kampanię marketingu rekomendacji dla firmy Żywiec Zdrój SA.

Do testowania napojów zostały wybrane kobiety w wieku 25-35 lat, które odpowiadają grupie docelowej produktu. Marketer chce dotrzeć do kobiet nowoczesnych, wykształconych, interesujących się trendami w sztuce kulinarnej. Każda ekspertka Streetcomu otrzymała 8 półtoralitrowych butelek dla siebie – po dwie z każdego smaku – i 12 półlitrowych butelek do przekazania znajomym.

Akcja ma na celu budowanie znajomości produktów i naturalnej więzi z marką poprzez informowanie, jak można wydobyć smak potrawy, odpowiednio dobierając do niej napój. Główną ideą akcji jest hasło: “Żywiec Zdrój Smako-Łyk pasuje do obiadu”. Aby zachęcić uczestniczki do gotowania i podawania Smako-Łyka do posiłków, oprócz samych produktów ekspertki otrzymały też książeczki z przepisami kulinarnymi.

Działania offline wspierane są aktywnościami w internecie. Na stronie dedykowanej kampanii ekspertki opublikują własny przepis na danie wraz ze zdjęciem przyjaciół przy posiłku. Ich zadaniem jest zachęcenie jak największej liczby znajomych do odwiedzania strony i oddawania głosu na ich propozycję. Główną nagrodą w konkursie jest weekend w ośrodku spa dla dwóch osób. Kampania potrwa pięć tygodni.