M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wirtualna Polska promuje pocztę w "dresiku"

Joanna Dziwisińska | 3 września 2010, 06:00

Dowcip językowy to główny koncept agencji reklamowej 303 wykorzystany w kampanii reklamowej portalu.

Wirtualna Polska ruszyła z kampanią reklamową. Promuje usługę pocztową. Akcja reklamowa oparta na humorystycznym koncepcie "...a dresik (mam) na WP" skierowana jest do młodych ludzi, aktywnych internautów. Główną grupą docelową kampanii są internauci w wieku 15-25 lat. Główne działania reklamowe będą prowadzone we wrześniu. Zasięgiem obejmą telewizję, prasę, radio, kino, internet, indoor i ambient.

Akcja promocyjna realizowana jest na dwóch płaszczyznach. Pierwsza to działania reklamowe wykorzystujące miks mediów. W efekcie mają intrygować, zachęcić do poznania produktu. Na potrzeby kampanii wykorzystano różne warianty głównego hasła, dopasowane do charakteru medium. I tak np. w magazynie sportowym można przeczytać: "Piłka jest okrągła, a dresik na WP", w czasopiśmie kobiecym: "Koleżanki na diecie, a dresik na WP”, na pudełku od pizzy widnieje: "Sos na koszulce, a dresik na WP"

Drugi etap kampanii będzie prowadzony w internecie i ma skłaniać do dalszego zgłębiania możliwości poczty. Motyw przewodni kampanii serwisu A-dresik.wp.pl prezentuje m.in.: kluczowe funkcjonalności usługi, odnośniki do reklam telewizyjnych oraz interaktywnej pomocy - roBOTa Janka.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja 303. Za obsługę mediową marketer odpowiada we własnym zakresie. Wartość budżetu nie została podana.

Czytaj więcej na temat: ,