Kraj

Maja Włoszczowska w butach CCC

Wicemistrzyni olimpijska w kolarstwie górskim została bohaterką kampanii reklamowej popularnej marki butów.

 

Maja Włoszczowska w butach CCC
Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki obuwia CCC (NG2) z udziałem polskiej kolarki górskiej, wicemistrzyni olimpijskiej z Pekinu oraz złotej medalistki mistrzostw świata w maratonie rowerowym MTB Mai Włoszczowskiej. Równolegle ze spotem sygnowanym przez polską kolarkę emitowany będzie spot produktowy CCC.


30-sekundowy spot z Mają Włoszczowską ma na celu podkreślenie wartości marki i ukazanie CCC jako partnera wspierającego młodych ambitnych sportowców takich jak Maja Włoszczowska. Spot pokazuje polską kolarkę podczas intensywnych treningów i wysiłku fizycznego, które są codziennością i zarazem pasją Mai. Spot reklamowy nagrywany był w Warszawie.
Drugi spot – produktowy – który emitowany będzie w ramach kampanii, przywodzi na myśl tajemniczą atmosferę z bajki “Alicja w krainie czarów”. Kreacja promuje sieć sklepów CCC, podkreślając atrakcyjny asortyment i niewygórowane ceny produktów. Wykorzystane w nim hasło “Na każdy nadchodzący sen” nawiązuje do bajkowego charakteru filmu reklamowego i jest modyfikacją wykorzystywanego w materiałach promocyjnych CCC hasła “Na każdy nadchodzący dzień”.

– Maja Włoszczowska to ikona polskiego i światowego kolarstwa górskiego, jej sukcesy obserwujemy z zainteresowaniem i przyjemnością. Poprzez kampanię z udziałem Mai pokazujemy zarówno silną pozycję marki CCC, jak i jej zaangażowanie w sport oraz karierę sportową utytułowanej kolarki. W ten sposób nasi klienci wiedzą, że kupując obuwie w sieciach sklepów CCC, mają wkład w sukcesy polskich sportowców wspieranych przez CCC – mówi Dariusz Miłek, prezes zarządu NG2, właściciela marki CCC.

30-sekundowe spoty będą emitowane na antenie telewizji Polsat i innych kanałów tematycznych z grupy Polsat.

Spoty wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films. Autorami kreacji reklam są Anna Witkowska, dyrektor kreatywna NG2, oraz Krzysztof Śliwiński, dyrektor marketingu NG2.

Najnowsza kampania CCC wspierana będzie w prasie poprzez dystrybucję insertów z ofertą handlową CCC oraz w radiu na antenie RMF FM.