Kraj

Większa strategia w Change

Artur Sikorski z Euro RSCG i Krzysztof Dworzyński z PZL dołączyli do zespołu agencji.

Na przełomie sierpnia i września br. zakończył się pierwszy etap przebudowy działu strategii w agencji reklamowej Change Integrated. Wraz z rozpoczęciem współpracy z nowymi klientami (m.in.: Cyfra Plus/Canal Plus, Cussons, Amica) agencja rozpoczęła w pierwszej połowie roku proces poszerzenia kompetencji i składu osobowego zespołu plannerów. Przybycie nowych osób do działu strategii ma stanowić zastrzyk świeżych pomysłów potrzebny do kompleksowej współpracy z klientami.

Do składu Change dołączyło dwóch plannerów strategicznych. Artur Sikorski, poprzednio senior planner w agencji Euro RSCG Poland, ma pracować nad strategiami tworzonych działań BTL/interactive. Z kolei Krzysztof Dworzyński (poprzednio strateg w agencji PZL) dołączył z 1 września br. do zespołu strategów wspierających komunikację ATL.

Szefem strategii jest Adam Śmiłowski, który zarządza czteroosobowym zespołem.

Według Marka Żołędziowskiego, CEO Change Integrated, nie jest wykluczone, że w niedługim czasie w zespole pojawią się kolejni plannerzy.